hustlar allt som finns

PpppPetter, Stockolms prins?
Oh ja.
Han är soft, rå grym och Bingos polare - precis som jag fast har förmånen att hänga med Bingo.
Jag gillar att vi i Sverige ändå har en del guldkorn till artister/band.
De som kör sitt eget race, oavsett vad.
Man diggar deras musik och sen visar det sig att de är stört sköna i verkligheten också.
De får i alla fall mig att gilla dem ännu mera!
Det finns ju de som har haft en riktigt tuff och ful bakgrund och media älskar ju att ta upp allt som kan röra runt ordentligt i grytan.
Men förändras man och bearbetar det förflutna och ändå lyckas ta sig uppåt så tycker jag att man är värd en eloge.
I alla fall får de det av mig, så here you go Ken Ring.

Inte bara de är att jag tycker att Petter är helt fantastisk.
Han är också sjukt snygg, nästan djurisk och han håller det uppe. Man kan verkligen inte tro att han närmar sig 40 år?!
Hans rygg är nästa begär, den är så underbart vacker.
Det är ungefär så jag ska ha, fast ett lejon på mitten i stället och fylla ut sidorna med annat.



För när pengar rullar in kan du spendera dom fritt, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0