come here mama

Tillägnar detta inlägg till min trogne mejeridragare & bloggföljare Mattheus.
Den tappre mannen som sliter och står ut med lappar, både i skolan och på fritiden. Tror jag i alla fall?
Vad han egentligen gör vet jag inte. 
Jag hoppas i alla fall att till nästa gång vi ses att någon tagit sig friheten att göra något åt det kvinnliga svallet han har. 
Jag träffade Mats första gången på media, fast det kommer han nog inte ihåg.
Sen jobbade vi på Coop tillsammans. Jag var hans överkvinna. Såg till att han gjorde något och inte bara stod bakom kylen och hängde eller lådsades plocka med frukterna.
Mats dyrkar mig and I know it! 
Alltid lika kul att varje dag mötas av hans leende när han såg att jag jobbade. haha!
Allt detta kommer han blåneka till fast han egentligen vet att det är sant.
Mats befinner sig drygt ett dygn ifrån mig, 20h tydligen. Han är den enda utan humor jag känner.
Förmodligen den som gjorde just sommaren på coop lite roligare. Så lite rolig är han väl, lelle lappematte.

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0