I'm coming out of my cage

För nästan exakt 7 dagar sedan inledde jag en helt ny grej i mitt liv.
Detta skulle vara en vecka, den veckan är nu slut och vad har jag gjort?

Tanken var att jag skulle leva mitt liv så som jag vill. 
Det perfekta livet enligt mina tankar och verkligen leva det, i fantasin liksom.
Att sen dela med sig om sina tankar och ens "liv" är inte fullt så lätt.
Det liksom tog stop.
Sen att det var många som visste att det inte var på riktigt gjorde det hela inte roligt någonstans.

Nej det funkar bäst när jag bara kan fantisera mig bort när jag cyklar hem från skolan, eller står på crosstrainern på gymmet. När jag bara kan låta tankarna flyga iväg låångt långt bort..
Drömma mig bort till min drömvärld, med drömvänner, drömfamilj, drömjobb, drömbil och drömpengar.
Det enda jag lyckades åstadkomma "skriftligt" var att inleda ett förhållande med den man jag avgudar mest(näst efter pappa & lasse w såklart).
Men också det har kommit till sitt slut och det är dags att nöja sig med det man har utåt sett men ändå fortsätta att fantisera och drömma om allt det där man verkligen vill ha.
Vem vet, det kanske är något jag kommer att få så småningom i alla fall.
Jag kommer åtminstone sträva efter mina drömmar - för inget ska stoppa mig från att göra och bli den jag vill!

Suckers, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0