life is like this, that's the way it is

Efter en bra gårdag leder en dålig dag idag.
Det är väl så det funkar ungefär.

Regnar som aldrig förr gör det, riktigt grått och tråkigt.
Jag måste till stan för att införskaffa det sista till "the Manson project".
Samt köpa ett par boots, bara för att lätta upp stämningen och för att jag trånat efter dem. 
Ny parfym får det nog bli också och jag behöver en musikspelare till gymmet.
Miss spender, de är jag de.

Lumpen, där ingen tycker synd om en. 
Kort sagt drömstället.
Jag är iskall, jag tycker inte synd om folk för att de inte orkar eller inte vill.
Riktiga blodtårar ska det vara, inte massa trams.
Man måste ju se på vad mycket man har jämfört med resten av världen.
Jag är omgiven av vänner som jag vet förstår sig på mig och stöttar mig.
Mina föräldrar som backar upp mig och älskar mig.
Jag känner mig tappad ibland och att allt är jävligt. Men man rycker upp sig och tar tag i problemen.
Nu är detta inte längre en skit dag, nu ska jag leva.

Denna är rå och tillägnar den till Frida - Lil Jon – Hey

Seize the Day, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0