Matsumoto

Kämpade mig igenom en och en halv timmes träning idag efter skolan.
De va rent av sagt rågött! 
Fick den "lilla gröna" att fungera hela tiden också vilket gjorde mig glad.
När man ändå inte har något för sig, varför inte träna när man ändå har ett gymkort liksom.
Efter träningen plockade Hanna & Bella upp mig. Vi var en snabbis på Ikea och sedan hem till Hanna.
La på första lagret vit färg i hennes hall - kommer bli skit snyggt när det är färdigt tror jag :-)
Tyckte vi gjorde oss förtjänta av lite mat & vin, så det blev det.
Myste till det liksom, på Hannas fria ytor.
Färdigställa målar jobbet blir imorgon!

Nu har jag precis beställt ett par skor som jag ska ha till nästa fredag.
I love them, de är rå snygga och kostade inte direkt skjortan, 350:-
Gick av en slump in på Nelly, såg dem och köpte dem.
Så nu är jag nöjd och aningen trött.
Möte klockan 11 imorgon, sen heldag med Mamma♥

Du är bäst nu men du var bättre förr, J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0