needy girl

Hanna har flyttat hit, till mig, till oss i stan.
Det är underbart! 
Nu väntar jag bara på att få kolla läget hos henne i lyan och inväntar inflyttningsfesten.
Skönt att ha alla nära vänner nära säger jag!

Gjorde om designen lite snabbt sådär, gillar rosorna. Dock behöver headern hjälp, så får ta tag i den.
Ska efter många om, men och kanske med bror & Ia på biljard. Jag kör tydligen också, vart vi nu ska köra?
Varit inställd på att spela biljard idag så tur det blev av, annars hade jag nog ätit av min arm.
Tur Lil Jon är arg och gapig, annars hade jag varit så ensam. 
Lika osammanhängande som frugan, vi är allt bra lika jag och Mary-Lou ♥

Fan! Lovet är snart slut, helvete!
Men det är mindre än 200 dagar till Napa, himmelrike! 

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0