Now you've been up and you've been down

Förlåt Angelican.
Vet att jag lovade dig att skriva ett inlägg till dig igår, men orkade inte och idag är det trögt minsann.
Men ska försöka styra upp ett ikväll till dig :-)

Idag har jag varit hemma från skolan.
Inte mått bra alls - både fysiskt & psykiskt.
Fan va allt skiter sig runt mig, minst sagt.
Jag är expert på att stänga saker inne och andra ute.
Ungefär så jag jobbar.
Ibland kommer det ikapp mig, men oftast trivs jag med att leva precis så.
Efter helgen hade jag väldigt mycket bekymmer kände jag.
De tränade jag bort igår. Var helt matt när jag gick hem.
Men när jag tränar bort bekymmer uppstår tankar i stället.
Dock drivs jag bättre med tankarna.
Hoppas komma till skolan imorgon, detta har jag bara inte tid med!

Hanna fyller år idag.
Min älskade barndomsvän blir stor, gammel & grå.
20 ÅR LIKSOM!!
Äntligen har man lite mer nytta av henne ;-)
I helgen ska detta firas.
Hoppas du haft en underbar födelsedag Hanna, så kramas vi i helgen

And when my hearts broke and can't cope I'm comin' on home 
To remember the reason why I was born, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0