Oh, come closer show be better times

Är jag verkligen så ensam som det ser ut?
Jo de är jag nog, fast det påverkar mig inte så mycket.
Bara ibland. "Fredagsmys med familjen", då påverkar det mig.
Saknar nog inte att bo hemma, speciellt inte i Årjäng. Där känner jag mig fången.
Men skulle mina päron flytta till Karlstad skulle jag kanske överväga att flytta in hos dem då?
Svaret blir nej. Jag trivs med att bo själv, annars kommer jag klättra på väggarna tror jag.
Men att se dem oftare och att ha de nära vore något att hänga i julgranen. 
Så det är tur att de kommer hit imorgon minsann. Då ska de gosas med päronen!

Vilken periodare jag är.
Har börjat att försöka se att det positiva istället för allt jobbigt osv.
Men just nu är jag ju trött på mig själv och vet inte vart jag befinner mig i min egen hjärna ens.
Men med lite hjälp av mami ska nog detta gå att lösa.
Varit lite slö det senaste också men till veckan blir det ordning igen tänkte jag- jag behöver det!

Igår var jag hemma hos Mary-Lou och mös.
Skrattade, åt god mat, skrattade, pratade och somnade - jag först såklart!
Jag älskar familjen Rickmann.
De gör jag verkligen, med hela mitt hjärta.
Älskar att jag blivit så bra vän med Maria så jag får träffa hennes familj.♥
Min egen lilla Lady blir under veckan stoor tös också detta ska såklart firas. På ett eller annat sätt, inget Maria själv behöver veta något om eller så :)

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0