stop f***in wit me

Sovit tolv timmar nu, utan att vakna. Var jag trött tro?
Inte så konstigt heller efter en kväll ute och sen över sex timmars körning i bil dagen efter.
Tror jag aldrig varit så trött när jag kört bil någon gång. Min kropp stängde av sig steg för steg och jag kände de.
Trodde seriöst att det var ute med mig.
Men de gick bra och tur var väl de!

Maskerad i Onsdags på Ankan, bilder kommer senare.
Vi, jag och mitt crew va de enda som var utklädda. Fan va lame Karlstad är, i alla fall ungdomarna! 
Ankan är heller inte  lika roligt mitt i veckan som på helgen, om det trostar dig något Hannsi.
Klockan 06.00 var det uppstigning på torsdag morgon, då hade vi endast sovit 1h.30min.
Mot Sälen och Kläppen, men först Grums för att hämta bilen som skulle ta oss norrut.
Jag körde, resten sov om vartannat. Men som sagt gick det bra!
Vi kom fram och gav oss upp i talltopparna ungefär 10meter upp i luften.
Mer om det läser ni på http://adrenalinas.blogg.se/ på måndag.

Är faktiskt helt slut i kroppen, i huvudet.
Men det är en underbart fin dag så jag rycker upp mig, gör som Maria drar mot stan och kirrar kaffe på vårt ställe.

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0