Suckas I've been thinkin'

Satt nu och kollade på Ramsay's Kitchen Nightmares en sväng.
Eftersom det inte går något bra på tv på en torsdag. Det är faktiskt endast crimserier, på varje kanal också. Vad är det om egentligen?!

Hur som helst.
Dels satt jag och funderade över va galna restaurangägare/kockar egentligen är.
Det där med mat är känsliga grejer minsann.
Sen funderade jag också på vem Gordon är lik och tänkte på den där Australiensaren, han som dog medan han va ute på jobb. Den dära djurgubben ni vet. 
Så jag började googla och visst är de väl lika.
De skulle kunna vara släkt på ett eller annat vis faktiskt.
Alltså inte skit lika men små drag har det faktiskt och då kände jag mig rätt bra. Jag som inte har koll på människor och inte kan koppla samman så bra som ja, Carre till exempel.
Men nu tyckte jag allt att jag lyckades bra. Dock är Gordon aningen rynkig på bilden, men ja. Ni ser själva ;-)



Fett kan det bli så säg mig, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0