Ditt ess i ärmen var en flod

Blev precis färdig med tvättandet för ikväll.
Längtar tills jag får min egen maskin inkopplad, så jag kan tvätta små grejer när jag vill utan att behöva boka tid.
Kollade även den tredje Harry Potter filmen mellan maskinerna jobbade på.
Tycker än så länge att trean är bäst. Fast ingen slår shoppandet som är i ettan, jag vill liksom också vara Harry och köpa magi prylar!

Va och hämtade mina nya skor förut med. I love them!
Så underbart fina, längtar som tusan tills fredag. Är bra sugen på Daniel också - pepppepppepp!

Efterlyser en bra present till en underbar far?
Vad ska det köpas tro.
Önskar att jag var gravid och snart skulle få barn. För då har jag presenten klar.
Dock kommer den ju blir present någon gång i livet. Han kommer blir lycklig då och jag med.
Men nu är jag inte gravid, så nu vet jag inte vad jag ska ge han?
Help mig då?!
Mamma fyller år också, men hon har gjort klart vad hon vill ha för något.
Så bäst jag och broder fixar det!


Kirrade en Linnrospryl precis med.
Längtar tills den kommer och längtar tills han kommer till stan.
Kommer vara galen hela den veckan.
Uuh, va snygg den mannen är!

Snart vår snart lättar molnen som du målat på himlen min, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0