Hyvä Sinä!

Kommer snön tidigt tänker jag?
Nej tänker jag sen, det är ju faktiskt November. 
Men inte gillar jag de inte. Skulle helst se att det endast snöade lite lite på just julafton och inget mer.
Det hade varit perfekt de!

Jag har kommit underfund med en grej.
Att vara fattig student som samtidigt ska försöka komma i någon sorts form tills Cypern är detta as bra.
Klart man kör på Rickmann aka Skippers metod.
Lite shake liksom.
Food i skolan och shake på kvällen.
100:- för 15 meal =vinst!
De kör vi på. Testar i alla fall på det och ser hur det går!

Efter ett tag så finner man typen, en som man gillar.
En kille som faller en i smaken.
Det gör också att man kanske enbart kollar in just såna som går i samma typgrupp.
Frida säger att det är kvinnligoliknandekillar min typ är.
Jag säger att det är killar som har stil och bryr sig om utseendet.
Visst vissa kanske är gay, men jag tycker fortsatt att de ser bra ut.
Dock är det töligt med wannabes och killar som är för medvetna, vilket nästan alla är now days.
Trist som fan är det!
Ska utforma en helt egen man jag.


Hyvä Sinä, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0