Cause now imma criminal criminal criminal

Drack mig lullig på drinkar igår, la mig i soffan kollade 40 year-old virgin.
Slocknade och vaknade igen runt tre - filmen var fortfarande inte klar.
Snacka om lång film, satte på den vid 0.00.
Sovit som en stock och känner mig pigg och fräsch.
Helgen har varit lång och fin, det tycker jag om. 
Nästa helg lär bli kort, men jag är pepp!
Längtar till fredag som fan, håller tummarna att det inte ska vara en meter snö så jag kan ha mina nya skor ♥

Sitter här och har sten ont i ryggen och träningsverk i rompa.
Så därför ska jag om en timme bege mig till gymmet och göra något åt saken.
Håller med Rickmann med att "man down" är ganska bra.
Dock är det nog endast rum bum bum bum rum bum bum bum rum bum bum bum jag egentligen gillar med låten. För det låter så gött!

Laddar magen med gröt & smoothy.

Maybe I've been california dreaming, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0