what's it gonna be?

Ibland vill jag bara slåss.
Skrika och slåss.
Som en riktig jävla asiat, men jag gör det inte.
Eller ibland, men oftast inte båda på samma gång.
Dock är jag nog rätt arg och förbannad inombords, bär på massa ilska.
Borde göra mer som Frida gör för att bli av med den.

Funderar på att köpa hemmabiosystem.
Men finns ju så mycket att välja på, får helt enkelt höra med Richard när han kommer hem.



Hittat min nya hobby också.
Känns awesome!
Äntligen har man ett ordentligt svar när någon frågar "vad gör du på fritiden?"
Jo jag tränar, bara för att det är så himla gött efteråt!
Kan tänkas att jag blir aningen lätt retad efter att jag har tränat.
Men tanke på hur jag bemöter mamma i telefon.
Men ja, det får jag och alla andra stå ut med.
Kommer på fötter ordentligt och börjar sköta mitt eget på riktigt.
Skiter faktiskt i er andra. För det är så livet är uppbyggt.

This time it's all about me, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0