erase me

Det är så skönt att på lördagsmorgonen vakna upp och må bra.
Känna sig utvilad och fräsch, gå upp och ta en lång och varm dusch- uh va gött!
Tror jag ska fortsätta med såna här helger ett tag nu. Är man ute så går tiden åt till att vila och inte orka göra något.
Detta får bli mina blivande helger framöver.
Prioritering here I go! Först jag sen fest, hah!
Till veckan börjar det, nu finns det inga ursäkter - do or die typ!

Hur som helst så blir fortsättningen på denna helgen bara bättre.
Ikväll ska vi hem till Carre och med vi menar jag mig själv och de bästa brudarna jag vet.
Chokladafton med damerna + tacos på de. Loveli
Imorgon styr kosan och tåget mot Skövde för att träffa chefen och mina wassbackenbrudar.
Ska bli så trevligt! Saknar Sandripluttan så jag är asfalterad till max.
Vilken myshelg jag styr upp, heja mig!

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0