Death, won't you let me stay?

Tänka sig, jag är redan hemma.
När jag kilade hemifrån i förmiddags så var vädret lite grått.
Men när jag väl kom på bussen så visade sig solen.
Jag spatserade mot tågstationen. Köpte mig en stor kaffe och satte mig och läste eftersom jag hade god tid på mig.
Jag blir lycklig inombords när jag ska åka tåg. Lukten av tåg, nybryggt kaffe & morgontidning gör mig kär.
Klev på tåget, hade Lasse i öronen och solen sken in genom fönstret. Vilken söndag!

Va underbart att träffa wassbackentjejorna.
Saknat Sandra så! Ännu mera gör jag de nu faktiskt.
Måste ta en tripp nu snart igen och bara va med dig, perdie ♥

Köpte ett nytt te förut också, ett som jag tyckte lät spännande.
Dock visade det sig att det smakade lite kattkiss och att jag fick ont i huvudet av de.
Smakade lite som Hannas vin som hon brukar dricka, fast varmt då.
Närmare bestämt ingen hit!
Kanske är godare när man tagit andra koppen?

Imorgon blir det ingen sovmorgon, det blir upp och träna.
Ja för imorgon startar det på riktigt - nu jävlar!



Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0