desire, min nya bebis

Världens bästa dag!
Min Htc låg hemma i brevlådan och väntade på mig när jag kom hem efter skolan. Som jag har längtat!
Nu har jag fixat lite apps osv. Trodde jag nog inte att jag skulle klara, men det gick av bara farten de.
Han blev trött av allt tryckande och pillande, så nu ligger han och vilar och laddar upp sig men jag kan inte sluta upp att sitta och smygtitta på den, så loveli!

Skolkort togs det idag också, kan nog bli det bästa kortet ever! 
Brudar jag tror verkligen vi fick till det ordentligt, fan va snygga vi var!

Sitter här nu och skapar en liten playlist till Napa. Längtar efter maj så jag kan spricka!!
Det är liksom mycket lycka i stora mängder på en gång nu. Mycket tack vara mina tjejor.
Alla snackar om att man måste ta vara på sista året och det är precis de vi gör. Känns underbart!
Något som mer känns underbart är att jag precis fick sms om att min Hoffmaestro skiva ligger på posten och att jag sen upptäckte att albumet finns på spotify. Bra dagar magi!

Min smuppsi fyller år om endast en dag, min lilla tös! På lördags ska de firas, så det blir en liten napa förfest kan man säga. Gör sköj!



Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0