hang with me

Idag träffade jag min efterlängtade Sofia. 
Det var underbart att se henne!
Cyklade hem med solen i ögonen, Lasse i öronen och lyckan i hjärtat.
Det va härligt må jag säga. Jag älskar Lars Winnerbäck på hösten och våren.
Det är då han är som bäst, min Lasse. Han liksom stärker mig och det behöver jag nu!
Jag är trött på att leva med en snorig näsa och en hård hosta som får mig att bryta revbenet.
Jag vill inte umgås i min kropp länge jag vill bota den och banta den!
Japp, och så länge jag är sjuk lär inte det hända. Så vem fan straffar mig?
Jag vill bearbeta kroppen utifrån inte inifrån. Det är inte läge för de än.

Paradise började idag. Lycklig som en 6-åring som ska börja plugget.
Jag har längtat sen förra säsongen. Dock har jag inte allt för stora förhoppningar om hur det kommer bli.
Paradise är egentligen skit löjligt, men också sådär löjligt bra!
Dessutom har jag hittat två favorit pojkar i programmet redan Johannes & Petter, de är ungefär en blandning av "min Robin" för alla som vet.
Denna säsongen sänds programmet också tidigare, vilket är underbart. Slipper jag sitta uppe och vänta på att det ska börja. Nu sitter jag ju iofs ändå uppe, men de är bara för jag har svårt att sova. Jävla snor!
Ska sticka hem till mami & papi på onsdag och kurera mig lite med åssi och mammas mat <3 sälja lite fryspåsar osv.



Lars Winnerbäck – Timglas

Seize the Day, J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0