I'll be your commender

Just nu känner jag mig peppad.
Peppad för att jag imorgon ska påbörja bröllopsmässan, för att jag vill bli av med förkylningen(eller vad det är), peppad för att få träna igen, peppad för att skaffa jobb och peppad för att bli vuxen.
Det är ungefär så jag känner just nu.

Jag röjer i min garderob, skapar min walk-in closet och får lite panik över att min garderob mer eller mindre är som en fyraårings. 
Nästan inget funkar ihop och allt är kaos!
Jag vill skaffa jobb så jag får in pengar så jag kan fylla min garderob med snygga kläder som alla på något sätt funkar tillsammans och inte "jobbar" emot varandra. 
Sitter just nu och tar ett litet break och kollar på monki's hemsida.
Hittar hur mycket som helst som jag bara vill klicka hem. Dock kan man ju inte beställa på nätet och tur är väl de!
Man måste göra saker i rätt ordning också, först pengar sen kläder. Japp!

Har lust att börja med nya saker också.
Jag vill börja med boxning, just bara för att få slå av mig lite ilska och få upp konditionen ordentligt.
Sen vill jag börja med break-dance eller street eller något liknande.
Blir väl att resonera med mami & papi om dessa saker.
Amandan har nappat på att startat bluesband också vilket jag älskar, jag villvillvill!
Just bara för att höst/vinter mörkret ska bli lite lättare att ta sig igenom.

Nog med paus, måste bli färdig så jag får sova!
Puss på mina tukl töser som är i skolan denna veckan, will miss you.

The Black Crowes – Jealous Again
The Black Crowes – Hard To Handle

Seize the Day, J

Kommentarer
Postat av: Marre

om du är pepp så är jag pepp!

2010-10-18 @ 20:30:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0