I'm still an animal

Idag började allt med sovmorgon.
Gick upp och tog en lång och härlig dusch.
Sen fortsatte denna underbara morgon med en underbar morgonpromenad i det härliga höstvädret med fröken Ambjörnsson & Rickmann.
Vilket en timme senare resulterade i en stor latte macchiato & en kyckling och mosarellatoast på espresso house - mums!
Sen back to work såklart!
Eftersom jag är den enda med körkort får jag cruisa runt i bröllopsmässebilen, den snygga BMWn, whoppa!
Härlig dag har jag haft, fram tills nu. När jag till min fasa ser att det snöar ute?!
Nu går jag bennemig och gräver ner mig. Det är Oktober?!

Jag vill så gärna i detta nu börja jobba.
Jag vill verkligen det!
men vad vill jag jobba med då? Det är den stora frågan just nu.
Jag vet inte ens vad jag vill jobba med och därför är det skönt att jag pluggar. För då kan jag ju tänka samtidigt.
Men en mix vore bra, en liten del av allt jag tycker är kul.
Jag får fortsätta fundera på detta..

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0