I’m up on the guest list with the Swedish House Mafia

Känner mig lite gladare nu, än jag gjorde både igår och imorse. 
Detta kan bero på flera saker men förmodligen två speciella.
Jag tänker inte avslöja något ikväll utan ni får reda på allt detta imorgon, jobbigt va?

Just nu känner jag mig taggad. För första gången sen jag blev frisk(ja, innan jag blev sjuk igen..).
Just nu ska jag bara fokusera på mig själv, ta hand om mig själv.
Göra saker som jag mår bra av och umgås med de jag älskar.
Vill ha en riktig myskväll med mina fina tjejer också, nu snart hörrni!

Denna hösten och vintern ska handla om att må bra. Det borde jag klara för det är inte ett så stort krav.
Så länge jag mår bra så har jag lyckats.


Nu är det bara jag och ryssen och vi ska dricka te.

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0