jeni

Jag försov mig, inte mycket bara lite (tack vare att jag satte klockan fel..). Men ändå såpass att jag skulle ha kommit försent och när det gäller onsdagar så är det lika med döden. Det har vi fått klart för oss!
Det är vissa människor som jag får dåligt samvete över att svika. Riktigt ordentligt också.
Så är det med Jeni, han vill man verkligen inte göra besviken. Därför skippar jag hellre lektionen än att komma försent, lite rädd för han är jag nog också. Jag vill liksom inte göra han arg och högljud. 
Det vill nog ingen..

Har en jävla hosta, jo det har jag tagit vara på och fått med mig! Det är inte jobbigt alls.
Ligger och hostar på natten så får inte sova och på dagen hostar jag så jag får ont i ryggen?!
Man kan ju hosta av ett revben och jag är nog snart där skulle jag tro.
Va i helvete!

Snart endast 200 dagar till Napa också, WHOPPA!

Nu är nog Jeni lugn, så nu sticker jag mot plugget.

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0