skank-a-tronic punkadelica

Japp, då kom den äntligen. Den beställda fan-utgåvan med mitt namn inuti. 
Säger ju att allt bra kommer samtidigt. Igår mobilen och idag skivan/boken + kläderna från hm. 
Blev en ring och en blus till mig och en sexig baddräkt till fryders. Så vem som blir snyggast i Napa, de blir Frida!
Ringen var aningen stor, men jag kan ha den på alla fingrar i alla fall och snygg är den!

Sitter just nu och samlar kraft till att börja röja lite här hemma. Får ju ett födelsedagsbarn på besök imorgon. 
Inte vilket barn som helst heller, utan mitt barn. Min lilla Caroline! Hon blir stor tösen, jo det är sant och svårt att fatta. Men jag är så stolt en mamma kan bli egentligen, man vet ju när di föds att di en gång blir stora och kommer klara sig på egen hand. Dock kommer jag ju inte ge upp Carrebarre bara för att hon fyllt myndig, nej då! 
Vi har ett hejdundrande slut på 2010 att kränga och det ska vi!
Sen är det bara min älskade Mary's tur, sen så är alla mina favoriter redo att ta med ut i världen och röja på krogarna. 
Barna mina blir stora och jag kan inte vara stoltare över di!

Nu börjar Grey's också, äntligen!



Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0