ta mitt skimmer för jag brinner

Känns bra med ett hej idag - Hej!
Kom på mig själv med att verka sjukt deppig och emo på mina senaste inlägg.
Fallet är inte riktigt så. Jag har bara mina svackor, som er alla andra och i bloggen kan man släppa allt. 
Men brudarna räddar mig och peppar mig så jag inte faller pladask. 
Ska lugna mig lite också, såhär innan lovet. Börjar med en clean helg och kör lite träning och kommer förmodligen få besök av Åjjsan under nästa vecka, hon får igång mig på banan ingen - Bra!
Va tänkt att mamma, pappa & jag skulle besöka morbror med fru imorgon, ta en helg i Herrljunga.
Men jägarN Kent fick kött, så jag blir i Karlstad fredag-lördag. Sen Skövde på söndag.
Rätt härligt ändå, jag tror jag kan behöva det!

Mycket pojkvänstalk i mitt gang nu det senaste!
I det läget som jag är i nu så behöver jag ingen pojkvän. Eller behöver, vill ha..
Detta grundas på två enkla saker;
-Jag har nog med att fokusera på mig själv och få mitt liv att rulla i rätt riktning.
-Jag är ung och jag har drömmar som ingen pojkspoling ska få stoppa genom att klampa in i mitt liv och röra till och blanda med sina drömmar. Mina drömmar ska få flöda i den riktning som jag vill. 
Dessutom går det alltid åt så mycket tid till allt det där med dejtning och hej jag heter kärstin.
Nej jag tror vi väntar lite med de va!

Lars Winnerbäck förgyller mina höstdagar & kvällar, han är bäst ABOA!

Igår:
Packade med mig såsen, stack till V-bro och gjorde hyss.
Nämligen

FETT NÖJD!

Tillägnar dessa två låtar till er brudar; Bruno Mars – Just The Way You Are Diana Ross – I'm Coming Out

Shu bre, jalla bye, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0