take me for a ride

Så vart de helg & lov - underbart!
Vädret suger, men det är ju Oktober och vädret brukar suga då.
Känns så gött att veta att jag inte har några direkta planer för helgen.
Ska kanske ta lite vin eller en kaffe med Maria, Fia & Lojs ikväll och till Carre på mys imorgon.
Det är en skön helg de med mina babes! Verkligen hittat mina soulmates och de är ni!
All kärlek till er, ABOA!

Jag ska röja till det med skurmopp och allt här nu, samt gå och handla.
Upp med paraflaxet och ut i stormen.
Behöver städa snabbt och effektivt för att inte bli för uttråkad av det. Vilket jag förmodligen kommer bli ändå..
Men vrider upp musiken och drar över golven.
Brunstigt!

Seize the Day, J

Kommentarer
Postat av: fia

Aldrig förr har någon fått det att låta så härligt att städa :D gillart!

2010-10-30 @ 12:56:43
URL: http://fialiamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0