thats what he said

Vem va tröttaste tjejen igår egentligen? 
Det priset tog nog jag hem ganska lätt i alla fall.
Firade Caroline i torsdag med middag på Ankan och satt och mös med vin, öl och cider. Ja de man behagade.
Mycket rolig kväll för att vara en torsdag.
Killar bjöd på dricka, korkade upp skumpan och lirade gitarr och för att inte glömma de fulla partytyskarna.
Nästan som en varm och underbar sommarkväll!
När Ankan stängde bestämde jag och Angelica oss för att hänga med några killar på efterfest medan de andra ville bege sig hemåt.
Så mot efterfest bar det!
Va hemma 8 på morgonen, ingen hit. Sov 30 min från 6.15-6.45, sen hem till lägenheten och en powernap(vilket inte funkade) och sen till skolan. 
Herregud vilket liv jag lever!
Jobbade i alla fall mig igenom dagen och när jag sen kom hem så sov jag lite.
Fick kvällsbesök av Hanna, Madde, Bella och såklart lilla Peaches. Det kollades idol och mystes.
Nu har jag nästan nyss vaknat och det är först nu som jag inte känner mig trött. Jag har nog sovit 16h tror jag!

Idag ska vi hem till Carre på fest.
Så jag ska strax slänga mig i duschen och sedan göra mig i ordning lite och invänta Maria. 
Bäst jag sätter fart antar jag!

Seize the Day, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0