y vamos por todo

Jag är sugen på helg just nu.
Har en snygg klänning, en peppad Hanna samt en hårt jobbande Thommy som kommer till Karlstad i helgen.
Jag bara måste ha ork till övers på lördag!
Därför är det skönt att vi är lite lediga idag så man får vila lite. För på fredag börjar allvaret!

Har precis beställt linser som jag ska ha på onsdag till maskeraden. Blir nog fett!
Ska dra igång och röja lite här hemma, dammsuga och så. Till middag idag får Johanna kronärtskocka, längtat som tusan efter det och i måndags hade mamma med sig två stycken. Det ska bli så gott!

Jag börjar oroa mig lite över att det snart faktiskt är vinter och att alla butiker kommer att spela julmusik i 118 år.
Snart kommer snön och allt blir vitt och kallt, kallare än det är nu.
Bara för att jag sitter och tänker på det nu så blir jag lite hängig.
Men det är just nu i såna här lägen man ska plocka fram allt roligt man har framför sig.
- Weekend i Stockholm, eller Göteborg med mamma, Helena & Putte.
- Resa ifrån Julen med familjen
- Åka upp till Branäs och apu:a
- DRA TILL AYIA NAPA MED BRUDERA!!
Jag ska nog klara mig igenom några kalla mörka dagar!



Wakawaka eeh eeh..

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0