dump the clip

Hela dagen idag har verkligen varit toppen! 
Vaknade med en helt utvilad kropp efter gårdagen träning. Längesen jag sov så bra! 
Det var en sån där härlig höstmorgon, dimmig, halvkylig och solig. Perfekt för en kaffefrukost med Maria och precis som du skrev Maria, det är så vi ska ha det när vi bor i New York, appsilutt!
Hade möte med Klemner ang. ett bröllopsevent där jag ska vara värdinna. Jag är pepp som tusan för detta och kan knappt vänta tills allt detta drar igång!
Blev färdig med historian idag också, vilket gjorde Jens nöjd och jag mådde ännu bättre.
Gled ner till stan för häng med mina babes på tjejkvällen. Blev väldigt stolt över dig Lojjsi, du är kvinnan & nått så fruktansvärt snygg, AHRIIBAA COME TO MAMA, säger jag bara!!
Åkte hem till mig där jag mötte pappa och vi begav oss till fasters nya place, där jag tog med Mirkan ut på en promenad medan de andra bar grejer. Fortfarande lika glad!
Men sen, när jag kom tillbaka till mitt. Då slog det mig, jag har böter att betala och jag tänker inte åka på någon jävla extra kostnad som de där jävlarna ska få sitta och gotta sig med och köpa kaffebröd för, hell no!!
Så där rök 400:- för ynka 15min parkering utanför min skola. Jag hatar Klara för att vi inte har några elevparkeringar och fuckinglapplisa för att de är bittra för att de inte dög till att bli poliser!
Så nu är jag bitter, sitter och sörplar te och lyssnar på argesivmusik som min mamma förmodligen skulle kalla de..

Därför tänker jag skita i att springa 3km imorgon bitti, jag tänker stå på gymmet och bränna fett i stället. De ger mig så mycket mera är att springa som en jävla vante i skogen, vad fan är det ens om?!
Nej jag är arg och bitter som tanterna som tar provsmaksmat på konsum.

Tur Rickmann kom i tryggt förvar ikväll i alla fall! I den situationen hade jag förmodligen gråtit och lagt mig ner och dött!

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0