moving on stereo

Är det någon som är pepp på helg nu så är det jag!
Det är underbart höstväder och jag mår prima.
Skolan är inte så jobbig längre, eller förhastar jag mig nu? Det kanske är för att det är just gött väder. Då blir man ju inte på så dåligt humör. Okej jag tror på att det är därför!

Fixat klänningen jag ska ha på mig imorgon också och idag fixade jag smycken till. Rätt nice!
Dock vet jag inte vad jag ska ha på fötterna än står i valet och kvalet. Vill ha klackar men jobbigt på Hoffe. Känner att något mitt emellan skulle sitta fint. Tänkte jag skulle köpa några liknande boots som Cattis har, men glömde såklart kolla in hennes ordentligt idag, så jag vet vilka hon har så det inte blir samma. För de är inte kul!
Så har suttit här nu och letat skor, hittat ett par som jag kan tänkas gilla, de är från scorett och jag hoppas innerligt att det inte är samma som catte har!
Helgen ser ut ungefär såhär; Sofia kommer hit och klipper mig, kanske färgar håret osv. Vi lagar pizza myser lite, kanske små dricker lite och gör oss i ordning och så bär det av till Lojsi på förkrök sedan efter det mot Mariebergsskogen för fullt ös!
Lördag finns det inga planer för ännu. Har biljett till Mariebergsskogen dag 2 också, så dyker det inte upp något blir det nog de. Om inte så är jag lite sugen på grums ifall det blir inflyttarlåda hos Merre. Vore nice!
Söndag blir det middag hos mig så bror & ia kommer. Trevligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0