på riktigt

Nu känner jag de, nu är det på gång. Allt är på gång!
Idag beställde vi studentmössorna. Förra veckan studentresan och precis nyss bestämde jag mig för hur min balklänning ska se ut. Det är verkligen nu det är på riktigt och det är min tur
Jag är så sjukt överlycklig! Snart är det jag och mina loveli lady's som springer ut, tjoar och tutar. 
Fy fan va underbart!

Allt detta får mig att glömma allt annat. Som till exempel att historian ska vara färdig på torsdag.
Skulle be mamma om hjälp, men de glömde jag och vi drog och shoppade lite i stället.
Vart är mina prioriteringar egentligen?!
Förmodligen väldigt långt bort eftersom jag kommer övergå till vad jag köpte idag.
En klänning jag ska ha när vi firar min lillsmöla Caroline som är blå&vit. 100:-
Träningstights & en t-shirt.
För imorgon sätter det igång, då kör jag första passet på mitt nya gym(som jag skrev in mig på idag)med Rickmann i egen hög person!
Känns bra att det drar igång äntligen, Napa formen måste styras!

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0