packe

Bara för att jag skrev igår att jag hoppades på en fin höst så va de pissväder i idag. Så går det när jag önskar saker, det blir raka motsatsen.
Men vad gör en dag egentligen, hoppas på bättre tills imorgon då tukl klasserna ska till skogs på kick-off. Har inga egentliga förhoppningar över detta. Men tror väl att det kan bli helt okej. Går jag in med den inställningen kan det ju bara bli bättre förhoppningsvis! Det enda negativa här är packningen, gaah!

Till helgen är det Mâten i Årjäng och ja, jag ska hem och dit. Dock är jag inte så sugen på de, de har liksom dött ut med tanke på att jag inte gillar Årjäng längre, inte alls. Men Hanna har utflyttningsfest och jag har alltid kul med henne och sen kommer Madde & Ia också så vi kommer nog få roligt kan jag tro.

När jag tänker på Mâten dyker alltid Heidi och Frida upp i mitt huvud och även denna låten;
Ice Mc – Megamix (Robyx Meg-a-mix) - Robyx Meg-a-mix
Tänk när man var liten, första gången på Mâten, allt va så stort och oskyldigt.
Man åkte hem 23.00 och var helt färdig och ramlade i säng. Annat är det nu..
Hoppas Angelican kommer på lördag också, kan bli riktigt kul!

Den omtalade bloggen; http://adrenalinas.blogg.se/

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0