melpo antia

Den senaste veckan har passerat snabbt och inte har det hänt så värst mycket ändå. 
Ja om man bortser ifrån att jag åkte på parkeringsböter och att vi bokade studentresan.
Vilket såklart inte är bara bara!
Den 23:e maj beger vi oss mot Cypern, brudarna & jag. Ska bli så överdrivet über så de finns inte!
Skapligt billigt kom vi undan också och det kändes bra.
Parkeringsböterna ska vi inte ens gå in på för de är jävlarna på Securitas fel alltihop och lite Klara!
Men åter igen till resan, jag fick ett visst rus här igen nu och känner verkligen jordens största längtan efter detta.
Nu i vintermörkret kommer man ha något kul att se fram emot verkligen och det kommer förmodligen bli en resa att minnas, åh töser fy vad jag tycker om er!
Imorgon är det fredag också, skönt. Ska på nöjes med Sofia med följe och kolla Sabaton. Nice!
På lördag är det filmkväll med Carro & Angelican som gäller. Kanske tar en sväng till Linnéas party och kollar läget. Söndagen är fri och ska så förbli. Ännu skönare!



Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0