you are the best thing

Känns som söndag, fast det är lördag. Jag va ute igår så förmodligen därför och så är det ett typiskt söndagsväder.
Regn och rusk bara. Typiskt höstväder de! Men vem bryr sig, vi ska till Cypern!
Det använder jag för allt som känns jobbigt just nu. Bara genomför allt och blickar framåt mot Cypern med babesen!

Läste i Rickmanns blogg att hon skulle vilja vara Angelina Jolie, det är inte ett dugg konstigt. Kvinnan är sjukt snygg!
Jag skulle vilja vara Carolina Gynning jag. Finns nog inget jag inte tycker om med henne. 
Jag skiter i alla som tycker hon är för mycket, hon är precis lagom tycker jag. 
Ja, som henne vill jag vara! 
Skulle vilja ha hennes pojkvän också, Alexander Lydecker. Vilken man! 


Ikväll kommer Carro & Angelica hit. Vi ska laga mat och ha film mys. Perfekta dagen för de faktiskt!
Känns bra att bara slappa en lördag, varit så mycket på helgerna de senaste.
Sa jag förresten att jag älskar Maria Rickmann? kolla hennes blogg: http://rickmannskan.blogg.se/

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0