collie man

Man kan väl lungt säga att jag har legat på latsidan de senaste månaderna.
Trotts att jag har jobbat nästan varje dag, så har jag varken pluggat eller tränat.
Det skäms jag lite över nu.
Speciellt när jag tänker på hur duktig jag var, i alla fall med träningen, innan jag åkte till Branäs.
Det är 48 dagar till Napa.
Börjar få tillbaka ångesten jag hade innan jag åkte till fjälla, den mådde jag inte bra utav alls.
Mamma blir orolig och jag förvirrad.
Så jag tar nu sen start igår, tag i allt.
Allt för att jag ska må bra och slippa få leta efter luft att andas.
Styr upp lite nya rutiner.
Kroppen och hälsan, sen skolan.
Så ni får ursäkta mina vänner om jag håller mig lite isolerad.
Det är inte för att jag inte tycker om er eller så som jag inte är i skolan.
Måste bara tänka på mitt eget bästa och få klart allt som jag ska ha klart innan studenten.
Prioriterar skolan, inte för att jag vill -utan för att jag vet att gör jag det inte kommer jag att ångra det.

Efter en stor kopp kaffe tar jag mig nu ut på en promenad i blåsten.
Hörs, J

Kommentarer
Postat av: heidi

my friend, ha inte ångest, inte för något!Du är så jävla snygg och bra som du är! Glöm aldrig det!

Du är grym.



xxxo

2011-04-13 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0