det dyra livet

Fan va livet är dyrt!
Så jävla dyrt också.
Detta har jag inte kommit fram till för att jag är en bitterfitta och gör dåliga val i livet utan för att det är sant.
Så jävla sant!!
Att leva är inte gratis, det kostar pengar hela tiden.
Vad man än gör, så kostar det pengar.
Det spelar ingen roll om man inte lägger ut pengar på onödiga saker, vad du en ska göra så kostar det pengar på något vis.
Flicka på snart tjugo bast har kommit fram till detta och hur mycket hon hatar försäljare.
Är det något jag inte ska bli när jag bli stor så är det försäljare - måtte djävulen ta dem alla!
Fan ta alla företag som inte lägger ner energi på att anställa folk som vet vad de gör och hur man hanterar kunder.
Ja jag är lite förbannad och besviken. På mig själv delvis men mest på detta företaget som jag nu en längre period varit i haserna på.
Jag börjar bli vuxen på riktigt och får panik över detta.
Till hösten har jag inte skolan att luta mig tillbaka på, de är då jag måste sköta mig själv och göra det jag längtat så mycket efter - nämligen att få börja jobba!
Ni anar inte hur mycket jag vill ut och jobba.
Det är synd att inte mitt driv att få jobba ger mig ett jobb, det suger faktiskt.
Arbetsbristen suger.
Nej nu blev jag deppig och bitter.
Allt suger och jag har panik.
Inget löser sig av sig själv och inget kommer gratis.
Hej positiv tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0