Fuck you, glöm!

Sitter och dödar tid.
Eller när man dödar tid gör man saker va? För de gör inte jag.
Jag har inget att göra, är klar med allt!
Sitter och inväntar eventuella fikagäster & mamma.
Hela lägenheten är städad efter de senaste dagarnas bakande.
Känner mig riktigt husmorlig!

Vad har hänt de senaste då? 
Jag har fått veta att jag inte behöver befinna mig i skolan.
Fått en gyllene bränna.
Sagt farväl till Mary genom att dricka litervis med Mojitos.
Fått mer ordning i min walk-in closet.
Haft kvalitetstid med Mirko och spånat på jobb.
Blivit nostalgisk av musik från ungdomens glansdagar.

Idag ska alla ut, hela värmland.
Färjestad tog sm-guld igår, så det lär bli party med stort P hela helgen.
Det är dessutom 50-dagar till studenten.
Men jag, jag ska inte ut.
För jag får besök i helgen, utav ingen mindre än Patrik!
Saknat honom så mycket så det ska bli så himla kul att han ska vara här och umgås med mig hela helgen!
Hoppas på kanonväder!  



Patrik och Lillen gör det som ingen annan kan, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0