painter man

Sitter för tillfället i utbygget.
Det fina utbygget som jag väntat på i så många år.
Som blev klart passande till att jag flyttade hemifrån.
Det är ena typiskt!
Kan alltså inte avnjuta varje morgon med en rykande kopp kaffe i mor & fars underbar kök.
Men när jag väl är på besök här ute på landet så passar jag på att spendera all min tid i köket.
Lagar gärna mat, diskar och plockar. Mysigare kök får man leta efter!
Det är här, jag tror att jag kommer kunna plugga.
I detta lugnet kan nästan vem som helst koncentrara sig.
Så håller tummarna för mig själv och lägger på färgen "going bananas" på naglarna och inväntar att vattnet ska koka upp så jag kan avnjuta en stor kopp te såhär på kvällskvisten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0