mamma & pappa äger!

Det började redan igår, när jag skulle lägga mig.
Försökte koncentrera mig på att bara sova, men tankarna kom farande.
Kände att det trängde upp och sakta kände jag också illamåendet komma.
Känslan är inte ny.
Jag minns den från slutet av 3:an.
Känslan av att inte ha framtiden räddad.
Känslan av blodsmak i munnen för att inte känna av att allt kommer att ordna sig.
Jag får panik, jag vill iväg.
Måste iväg.
Måste ha jobb.
Måste ha pengar.
Måste gå till tandläkaren.
Nej idag är ingen bra dag.
Den är grå också, killarna står på taket och borrar till råga på allt. 
Jag hör inte tvn!
Det är snart jul, vilket inte får mig att må ett dugg bättre.
Uff. Typiskt måndag!
Tur jag har världens bästa föräldrar, vad gjorde jag annars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0