Branäs på gott och ont

Sitter just i detta nu och taggar lite för en nykter lördag på Brant's.
Att vara nykter för min del är inga problem.
Allt jag vill göra är att dansa i det blinkande ljuset och snurra omkring i röken ifrån rökmaskinen.
Det va svängigt värre igår så idag laddar jag upp med kaffe för att bli lite allert så att säga.
Jag och Maria blir lite galna av detta stället.
Det jobbar way to many hot boys up here ya'll.
Man blir lite tokig av hur vackra de faktiskt är och att man sedan får veta att de flesta av dessa män inte är mer än 2 år äldre än en själv gör inte saken bättre.
De ser ut att vara 25-27 allihopa.
Gud vi är i paradiset!
Har inte mindre än tre stycken "prins-martins".
Herrejisses!
Maria och jag ser ingen anledning till att komma hem - vi har allt vi behöver här ;-) h3h3

I wanna boom bang bang with your body yo, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0