curling?

Förstår nu, efter ungefär 3 år varför Lojjan är uppe så tidigt och varför hon gillar det.
Det är ju underbart!
Mamma väckte mig klockan sju idag, på min egen begäran.
Detta är då en timme tidigare än jag brukar gå upp.
Satte på kaffe, tände ljus och slog upp Sofis mode.
Har nu sett hur morgonen ljusnat undan för undan.
Var grovt trött när jag först satte mig här, men nu är jag pigg.
Förmodligen en kombo mellan grejen att vara uppe och kaffet.

Har underbara föräldrar som anstränger sig väldigt mycket för att jag ska ha det bra.
De har fått extra arbete tack vare att skolan jag går på inte kan fixa någonting.
Allt ligger hos mig, hur kunde det bli så?!
Hade det inte varit för den peppande och underbara handledare som jag ska ha i nio veckor framåt, så hade jag strejkat - rakt av!

Nu ska jag försöka se till att jag och Mary får bo i en lägenhet och hoppas på att skolan betalar detta.
Sedan är de "time for Africa".

, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0