det goda

Sitter här nu, mer eller mindre i koma.
Jag mår så fruktansvärt illa.
Räkor, aioli & grekiskt lantbröd.
Bröd gör mig illamående, ska inte äta detta.
Uff, detta var mitt goda denna veckan.
Nu blir det snålt resten kan jag lova!
Vill bara lägga mig i sängen, kolla film och ha en varm riskudde på magen.
Uff.

Jag har hittat en blogg, som jag såklart har börjat följa.
Denna bloggen handlar egentligen inte om någonting alls, utan bara finns och ger mig lite glädje då och då.
Jag känner personen i fråga som skriver bloggen, men denna någon har ingen koll på att jag följer den.
Jag tror inte ens denna någon har koll på att någon läser bloggen.
Jag läser alltså bloggen i smyg och hemlighet, från allt och alla.
Men jag älskar att se att det skrivits något nytt.
Det känns lite töntigt men samtidigt lite busigt att jag följer dennes liv.
Det är nog det bästa just nu!

Ain't goin' nowhere, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0