Fuego

100% Latino är det som strömmar ur mina högtalare just nu.
Lite underbart är det, de får en på mycket bra humör.
Känner för att dansa häcken av mig.
Känner för att vara utomlands i värmen och dansa mig full.
Men i stället sitter jag på Våxnäs och undrar över vart den galna mannen som överfaller folk håller hus?
Nej jag funderar inte över det, men jag undrar lite om han finns kvar i området liksom.
Galna män det finns alltså!

Har lite annat att tänka på egentligen.
Som hur jag ska sätta ihop min lektion som jag ska ha på fredag.
Blir att ha ett litet dansparty här imorgon kväll antar jag. Få ihop lite bra musik.
För afro It is :-)
Sen har jag lite mycket att pyssla med imorgon.
Så därför ska jag inte gå till skolan, får då kommer jag inte hinna med något.
Livet går före skolan - alla gånger!

Mer kortspel & Latino blir!

Let the motherfucker burn, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0