Hej! antar jag?

Jag ligger för tillfället i min och marias två och en halvmeterssäng.
Vi ligger på varsin kant, måste nästan skrika för att ljudet ska nå fram - på sant!
Har det väldigt bra, skulle vara lögn att säga något annat.
Människorna här i Branäs är som de i Thailand, fast svenskar då.
Ja alla utom Dansken.
Men alla är trevliga och gemenskapen är underbar!
Trivs som fisken i vattnet ungefär, så här ska jag nog söka jobb till nästa säsong.
Saknar inte skolan ett dugg, så underbart att vara ifrån Klara Gymnasium!
Ifrån precis allt, ja utom Maria.
Det funkar också bra, än så länge.
Vi är lika mycket morgonmänniskor båda två - ingen säger något på morgonen, underbart!
Snart har det redan gått en hel vecka, bara åtta to go så att säga.
I helgen är vi lite lediga, så vi hoppas på bra väder så vi kan steka i backen och dansa vilt på nattclub.
Överväger att köpa en ny dress också.
Jacka, byxor och tröja. Den är skit snygg!



Nu har ni där hemma lite koll på läget.
Peach, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0