I had a dream

Har ni någon gång vaknat och kommit på att ni drömt väldigt mycket?
Det gjorde jag inatt.
När jag tillslut lyckades somna så föll jag rakt in i en dröm.
Drömmen handlade om praktik.
Det ämnet som allt snurrar runt just nu känns det som..
Jag gick och väntade på att få klartecken om jag fick vara på det stället jag frågade.
Undertiden jag väntade stod jag ute på en gata och en svart Dodge kom rullande, i den satt självaste Jens Malmlöf.
Jag såg att han parkerade bilen längre ner på gatan och blev sjukt nervös så jag sprang in i huset och satte mig i köket.
In genom samma dörr klampar Jensan in och utbrister "men de är ju du!!" och sätter sig ner i kökssoffan.
"Shiet alltså, du ser ju way better ut än va jag trodde. Inga problem att du ska få hänga med mig och grabbarna med start v.6"
Jag sitter mållös en stund och försöker ta in det han nyss sa och han upprepar sig "ja, för du ville väl ha praktik med oss va?!"
Skakade nu som ett asplöv "Ja, ni är mina största idoler och detta är något jag skulle mörda för ungefär".
Hade helt glömt bort att jag för längesen skickade iväg en ansökan i forumet på Hoffmaestro.com.
"Lugn gumman, dina drömmar går i uppfyllelse. 9veckor med mig och de andra. Hört att du har ganska skillad sång också, så detta kan vi nog göra något riktigt skoj med".
"Vi har några gig framöver som jag tänkte att du skulle få styra upp. Vi kan behöva någon som dig i framtiden".
Ungefär här vaknade jag och satte mig snabbt upp i sängen.
Började nästan gråta när jag märkte att detta var något jag drömt.
Drömmar som är så verkliga är underbara att drömma, men när man märker att det bara var en dröm förstör det så mycket.
Känner mig lite krossad nu faktiskt.
Men detta får mig att vilja jobba extra hårt för att faktisk få träffa mina gudar och kanske en dag jobba med dem.
Peppar tillbaka till fokus med Näääk.

Näääk – Så Jag Lever Mitt Liv - Feat. Nimo



Ta hand om er, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0