Imma be

Zup dogz osv!
Jag lever och har det finare än jag någonsin kunnat ana, men jag hinner varken skriva eller läsa bloggar.
Fredagskväll och jag ligger mör i sängen efter en heldag på brädan.
Sällskapet idag fick bli tre grabbar i 9-10 års åldern, de tyckte inte jag skulle åka själv.
Härliga grabbar och duktiga på bräda var de ock!
Maria hon jobbar hon, och jag ska snart göra mig i ordning, duscha av mig skidbacken och sticka bort till henne och låta henne blanda drinkar och supa mig under bordet bara Simon kommer och hämtar mig. 
För jag är sugen på fezt!
Att ha körkort är inte alltid en bonus - tro mig! Sen att vara bosatt 8km från krogen är inte helt kul jämt..
Men här i Branäs är det i alla fall fint!
Personalen är mycket nöjda med mig, för de säger de i ett.
Då blir jag glad!

Imorgon ska jag och Maria sticka ner till Torsby för att shoppa - hahah :-) 
Här slits kläderna av hard work.
Sen kvällsåk i backen och utgång på de - underbart!



Imma be sippin' on drinks
'Cause Imma be shakin' my hips
You gon' be lickin' your lips, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0