No space to rent in this town

Tycker om min & Angelicas lite halvspontana fredagskvällar.
Vin, tjat, spel & skratt.
En Angelica som somnar lite till som tätt och jag som lirar sköna gamla svenska låtar till sent in på natten.
Det är så en fredagskväll ska vara!
En fredagkväll som avslutar sista veckan i skolan samt Karlstad.
Imorgon flyttar jag och min kära Mary till Sysslebäck.
Hur galet är inte det?
Det kunde man inte tro för några veckor sedan.
Så nu planeras vad som skall med, mamma packar ihop lite kraffs hemma i Prästgårn och jag här i lägenheten.
Tänk att bo i en egen längenhet och sedan flytta till en annan samtidigt som man har kvar den som man egentligen bor i, är det lyx typ?
Stort är också att Maria flyttar hemifrån för första gången, nästan så man bör fira de.
Celcius och galet dansparty måntro?!
Blir imorgon i så fall!
På måndag börjar min nya vardag - 9 veckor i Branäs here I come!
Är taggad och nervös, men ska bli kul!
Vi behöver semester från Klara, vem behöver inte?!

Är ganska bra sugen på nattclub på annan ord med, dansa i galet blinkande ljus samt att komma in gratis - de kallar jag caramba!
Över till packningen!
Står tydligen bj's på agendan idag också - I'm thrilled!

För att du skrattar åt mig och mitt liv.
Puss!



It's a beautiful day 
Don't let it get away, J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0