crazy, crazy nights

Får bli tre inlägg idag, bara för att jag är en sånt bloggmongo.
Jag och min käre kompanjon Marydott ska till Branäs i 9 veckor och vi åker på söndag.
Är peppad som tusan över detta ska ni veta!
Tänk er att hänga på en skidanläggning i 9 veckor?!
Kommer förmodligen bli mycket slit, men det kommer vara så givande kan jag tro.
Vi kommer att få en upplevelse för livet!
Uppe i Sysslebäck finns dessutom ett badhus som man får använda sig av och ett gym, solarium osv.
Inte nog med det.
Vad vore fjällen utan nattclub? och klart inte Branäs är utan det!
NATTCLUB PEOPLE! Varje fredag och lördag, ska dansa mig i form.
RÅABOA SÄGER JAG!
Är just i detta nu, lycklig och galen. 
Kommer inte kunna sova inatt.
Vill bara dansa!
Maria, this is the life and I love it.
Avicii & Sebastien Drums – My Feelings For You - Radio Edit

UNS UNS UNS, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0