How could this be done

Börjar jag bli något jag inte är?
Det sista jag vill är att vara otrevlig mot mina kära.
Får alkoholen mig att bli otrevlig och skrämmande? 
Ja då är det något jag inte ska ha i stor mängd.
Det är farligt att ha ett uppehåll med drickande och sen köra på.
Vara full av lycka i kroppen och överdosera alkohol.
Dessutom på en halvfastande mage.
När ska man inse att man inte kan dricka lika mycket som man gjorde förr?
Jag är snart 20 år och har fortfarande inte lärt mig, fy fan!
Skyller inte fredagen på någon annan än mig själv och mitt jävla beteende går inte att förklara på något sätt.
Jag ber mina vänner om ursäkt, frö jag skäms fast jag faktiskt inte vet över vad.
Nästa fest är det jag som kör, jag har faktiskt mycket roligare i nyktert tillstånd.
Då kommer jag ihåg allt också och kan stoppa ner det i min lilla "finaminnen-låda".
Puss på Aboas ♥

How could this be done
Your such a smiling sweetheart, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0