så jag lever mitt liv

Går in på bloglovin, ser att det är 108 inlägg som jag inte läst.
Hej va det skrivs, men i min blogg är det bra dött!
Händer saker i mitt liv som får mig att känna viss stress, men sen kommer det saker emellan det som gör att jag glömmer bort att jag är stressad. 
Dock börjar jag få upp strukturen på livet och känner att jag kommer klara att genomföra det jag tagit på mig.
Vilket känns underbart!
Snart februari, fyra månader till studenten.
Jag känner lyckan sitta och gro nere i maggropen, den vill upp och skrika.
Men jag låter den gro sig lite starkare ett tag till.
Den får inte komma upp fören jag är i kalas form och fören jag kommer hem från Branäs.
För nu, nu är det en vecka kvar tills jag och Maria åker till Branäs och spenderar de kommande 9 veckorna där.
Ska bli skönt att byta miljö lite grann. 
Få göra något annat än att sitta i skolbänken och bli beng. 
Nya möjligheter och dörrar öppnas - sådär väldigt perfekt i mitt liv just nu!
Går alltså in på sista veckan på njoy, känns lite trist.
Men bara för det ska jag köra stenhårt!
Denna veckan kommer jag att göra slut med Philip också.
Han tillför mig faktiskt inget längre, jag är längre kommen än vad han någonsin kommer bli.
Klarar mig bättre på egen hand, dessutom ska jag ju bli sambo med Maria.
Då har jag inte tid med Philip - jag är ledsen herrn, men så är det!

Killen han e fast i den här stan, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0