I'm a star and I bought my fucking cast out

Endast en timme från fredag.
Det känns underbart.
Jag behöver helg och jag behöver vila, alltså bara slappa.
Inget är planerat utom lite träning som ska klämmas in och hinnas med.
Annars är helgen som gjord för mysig hemmakväll med filmer som jag inte sett.
Carre är en riktig cheescake som ser till att jag får låna filmer och jobba mig in i filmvärlden.
Puss till dubble C!

Delar ut en jävla ond rygg om någon är intresserad.
Är bara att kommentera här nedan så skickar jag den på direkten! 
Behöver verkligen inte en värkande rygg när jag vill träna som mest.
Den hindrar mig.
Så är det inte bättre till nästa vecka så ska jag gå och knäcka rätt den.

Its ok, I'm good, Lets Go, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0